با توجه به بروز سومین مورد قطعی سرخک در رفسنجان، کمیته دانشگاهی طغیان این بیماری با حضور مسوولان، متخصصان و کارشناسان معاونت درمان و بهداشت دانشگاه در حوزه معاونت بهداشتی برگزار شد.
بررسی موارد ابتلا به سرخک و ارائه راهکارها و پیشنهادات در جهت پیشگیری و تقویت بیماریابی سرخک در منطقه از مهمترین مباحث و اهداف این جلسه بود.