سومین مورد ابتلا به سرخک در رفسنجان شناسایی شد

با مشاهده سومین مبتلا به سرخک در رفسنجان، کمیته دانشگاهی جلوگیری از طغیان سرخک تشکیل شد‌.
با توجه به بروز سومین مورد قطعی سرخک در رفسنجان، کمیته دانشگاهی طغیان این بیماری با حضور مسوولان، متخصصان و کارشناسان معاونت درمان و بهداشت دانشگاه در حوزه معاونت بهداشتی برگزار شد.
بررسی موارد ابتلا به سرخک و ارائه راهکارها و پیشنهادات در جهت پیشگیری و تقویت بیماریابی سرخک در منطقه از مهم‌ترین مباحث و اهداف این جلسه بود‌.

منبع: شایوردنیوز