فیفا ۳ پنجره نقل‌وانتقالات مس رفسنجان را بست/مس رفسنجان ملزم به پرداخت مطالبات پریرا شد

جدیدترین محکومیت‌های قطعی باشگاه‌ها در همه کشورها و گزارش بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تیم‌ها روی سایت فیفا منتشر شده است. بعد از آنکه مشخص شد استقلال، پرسپولیس و آلومینیوم اراک پنجره نقل و انتقالات‌شان بسته شده، حالا این محکومیت درباره باشگاه مس رفسنجان نیز به چشم می‌خورد.
بر اساس اعلام فیفا، باشگاه مس رفسنجان نمی‌تواند بازیکن جدید جذب کند. فیفا سه پنجره آینده مس رفسنجان را بسته است و مدیران این باشگاه باید در راستای باز کردن پنجره اقدام کنند.
به نظر می‌رسد شکایت لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی مسی‌ها به خاطر مطالبات سال گذشته خود دلیل اصلی بسته شدن پنجره نقل و انتقالات نارنجی‌‌پوشان است.
پریرا در ۸ بازی توانسته ۴ گل برای مس به ثمر برساند و بهترین عملکرد را در بین سایر بازیکنان تیمش داشته است. با این حال پریرا به دلیل دریافت نکردن مطالبات خود از این باشگاه به فیفا شکایت کرد و این نهاد با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال خبر از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم داده است.
مس رفسنجان که نتایج خوبی را در نیم فصل بدست نیاورده است، بی‌شک بسته شدن پنجره نقل و انتقالات مس رفسنجان از سوی فیفا، شوک بزرگی به مسئولان این باشگاه است و باشگاه را با چالش بسیار جدی روبرو خواهد کرد.
اما مسی‌ها هنوز فعالیت خاصی در خصوص نقل و انتقالات زمستانی هم انجام نداده‌اند و حتی برخی بازیکنان این تیم با تیم‌های دیگر وارد مذاکره شده و به احتمال زیاد از مس رفسنجان جدا خواهند شد.
از سوی دیگر تا زمان پرداخت نشدن بدهی‌هایی که در فیفا ثبت شده، مس رفسنجان نمی‌تواند بازیکن جدیدی را به لیست نفراتش اضافه کند و باید دید این باشگاه چگونه از مخمصه کنونی رهایی پیدا خواهد کرد.

منبع: شایوردنیوز

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه