‌جشن وفاق و همدلی به شکرانه شور و شعور سیاسی مردم رفسنجان در انتخابات

جشن وفاق و همدلی به شکرانه حضور در انتخابات و تبریک به نماینده منتخب مجلس دوازدهم در رفسنجان برگزار شد.
امام جمعه رفسنجان در این همایش ضمن تبریک به مناسبت حضور حداکثری مردم در این حماسه سیاسی بی بدیل گفت: همه عقلای عالم به این وفاق دارند که باید در مقابل نعمت شکرگذار بود لذا یکی از نعمت های الهی وفاق و همدلی است و باید در مقام شکرگذاری قرار بگیرد. حجت الاسلام اصغر عسکری در ادامه بیان کرد: علیرغم‌ هجمه های عظیمی که توسط دشمن علیه ایران مبنی بر «نه به انتخابات» انجام شد اما مردم تکلیف‌شناس و‌ بابصیرت در این انتخابات حضور یافتند.
وی بیان کرد: از مصادیق نعمت های الهی نمی توان فقط خوراک، پوشاک، موارد دنیوی را در نظر داشت بلکه نعمت برادری، وفاق و همدلی هم از نعمت هاست و از آن باید مراقبت و محافظت کرد.
وی با بیان اینکه انتخابات بدون رقابت، انتصاب است، افزود: مسئله انتخابات یکی از افتخارات و ثمرات ارزشمند انقلاب است که با دخالت مردم در سرنوشتشان شکل می گیرد.
حجت الاسلام عسکری خاطرنشان کرد: نظر و رای مردم در انتخابات شورای اسلامی شهری و روستایی، نمایندگی مجلس، خبرگان رهبری، رهبری و غیره حرف اول و آخر را می‌زند.
وی از عوامل برگزار کننده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری؛ از کاندیداها و حضور مردم در حماسه ملی قدردانی کرد و این وفاق و همدلی بین مسیولین و مردم را نعمت دانست که باید پاسداشت شود.
رشد و توسعه و آبادانی با وفاق و همدلی محقق می‌شود
فرماندار شهرستان رفسنجان هم اظهار کرد: خوشبختانه شاهد انتخاباتی سالم با امنیت و مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رای بودیم و این امر قابل تقدیر است.
حسین رضایی بیان کرد: مردم تلاش صادقانه را از مسئولین می‌طلبند پس بنابراین با همدلی و وفاق و همکاری سایر مسیولان در راستای رفع مشکلات در کنار را در کنار منتخب مردم خواهیم بود تا رشد و توسعه منطقه رقم بخورد.

آمده‌ام با شما تصمیم بگیرم
احمد انارکی محمدی منتخب مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی هم در این همایش از حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای قدردانی کرد و گفت: مردم اعم از قشر جوان، تحصیلکرده و دانشگاهی، ورزشی، خانواده شهدا و ایثارگران، کشاورزان و غیره تکلیف شناسند که به ندای رهبری لبیک گفته و در این حماسه شرکت کردند.
وی با قدردانی از زحمات چهار ساله حجت الاسلام جلالی نماینده پیشین رفسنجان و انار در مجلس افزود: تمامی کاندیداهای دوره دوازدهم مجلس، مورد تایید نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند اما در این راه فقط یک نفر باید با رای مردم انتخاب شود و البته قدردان همه هستم و نیامدم که برای شما مردم تصمیم‌گیری کنم آمده‌ام با شما تصمیم بگیرم، آمده‌ام برای مردم کار کنم و با همراهی مسئولین خدمت خواهیم کرد و آمده‌ا با کمک شما مردم شهرستان را رو به رشد و توسعه پیش ببریم.
وی افزود: از جناب آقای جلالی تشکر می‌کنم که تبریک گفتند و تمامی مستندات چهارساله را در اختیار بنده قرار دهند تا ادامه دهم.
انارکی محمدی خاطرنشان کرد: عمده مباحث امروز کشور مسئله اقتصاد است،اگر اقتصاد که دغدغه مقام معظم رهبری است و سال هاست که نامگذاری سال بر همین کلمه متمرکز شده است عمل شود بقیه مسایل هنری، فرهنگی، سیاسی و غیره قابل حل است.
منتخب مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات مردم در حوزه مس، رفع ارسنیک آب، مباحث اشتغال و دیگر نیازهای مردم را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری خواهیم کرد.
به گزارش اجتماع وفاق و همدلی به مناسبت حضور بی‌نظیر مردم رفسنجان در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در مصلی امام خامنه‌ای با حضور حجت‌الاسلام عسکری امام جمعه، رضایی فرماندار، احمد انارکی محمدی نماینده منتخب مردم و جمعی از مسئولین و مردم رفسنجان به مناسبت حضور بی‌نظیر مردم و برگزاری پرشور انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

منبع: شایوردنیوز

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه