فرماندار رفسنجان:بستر رقابت واقعی در انتخابات رفسنجان فراهم است

حسین رضایی در ابتدا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد منجی عالم بشریت اظهار کرد: اجازه نمی‌دهیم هیچ سلیقه سیاسی در فرایند برگزاری انتخابات دخالت کند.
وی ادامه داد: در مراحل ثبت نام نهایی از نامزدهای انتخاباتی حوزه شهرستان های رفسنجان و انار که ۸۱ نفر ثبت‌نام داشتند ۵۴ نفر ثبت نام خود را نهایی کردند.
او گفت: ۸ نفر از کاندیداهای رفسنجان و انار تا کنون انصراف خود را به فرمانداری اعلام کردند.
وی بیان کرد: از همه طیف ها و سلایق در این دو شهرستان برای نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردند، فضای شهرستان را جوری مدیریت کردیم که حضور خوبی در روز ۱۱ اسفندماه داشته باشیم همه در حال همکاری هستندوکمترین تخلف انتخاباتی را داشتیم.
رضایی خاطرنشان کرد: این امر نشانه شور و شعور سیاسی کاندیداهاست‌ و فضای و بستر مشارکت فراهم است و رسانه‌ها در حوزه مشارکت مردم کار کنند.
۴۶ نامزد انتخاباتی در رفسنجان و انار در حال رقابتند
مجید دهقانی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رفسنجان هم بر ضرورت تلاش همگانی برای ایجاد شور و گسترش مشارکت انتخاباتی تاکید کرد و گفت: بحث معرفی کاندیداهای خبرگان رهبری هم در رسانه ها مد نظر قرار گیرد.
وی ادامه داد: ۲۵۵ شعبه اخذ رأی در دو شهرستان رفسنجان و انار تدارک دیده ایم‌ که ۲۲۱ شعبه متعلق به رفسنجان و ۳۴ شعبه متعلق به شهرستان انار است.
دهقانی اظهار کرد: از ۵۴ نامزد انتخاباتی ثبت نام نهایی شده در دو شهرستان رفسنجان و انار، هشت نفر تا کنون انصراف خود را اعلام کردند و ۴۶ نفر به رقابت می پردازند
سرهنگ محمد پساوند نیز بیان کرد: همینقدر که برای مشارکت بالا در فضای حقیقی فعالیت می شود اهمیت فضای مجازی بالاتر از فضای حقیقی است.
وی تصریح کرد: اصحاب رسانه تکلیفشان نسبت به راهبردهای
انتخاباتی یعنی راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی و راهبرد مشارکت بسیار مهم است.

منبع: خانه خشتی

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه